Σάββατο 5 Μαΐου 2012

ΣΥΝΕΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΕΜΠΡΟΣ"

1…Από έναν καινούργιο πολιτικό σχηματισμό, διαφορετικό απ’ αυτόν που ήσασταν στις προηγούμενες εκλογές, το κίνημα των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» προσεγγίζετε τους πολίτες της Λέσβου. Πώς σας αντιμετωπίζουν;
 1…(Απάντ) Ζω εδώ, η οικογένειά μου και εγώ είμαστε καθημερινοί άνθρωποι της Λέσβου. Το σπίτι μου είναι εδώ, τα παιδιά μου πηγαίνουν σχολείο εδώ, . Κάθε μέρα ο κόσμος μου μιλάει για τις αγωνίες του για το αύριο. Δεν εμφανίζομαι στα νησιά μας τα Χριστούγεννα, το Πάσχα το και στις προεκλογικές περιόδους! Από την πρώτη μέρα που ξέσπασε η κρίση με έπιαναν στο δρόμο, με κοιτούσαν στα μάτια και με ρωτούσαν με αγωνία τι θα κάνω. Σήμερα μου σφίγγουν το χέρι και μου λένε «Σπύρο, μαζί σου» Οι πολίτες ξέρουν σε ποιόν μιλούν και ποιόν εμπιστεύονται προσωπικά. Στις δύσκολες μέρες που έρχονται, ξέρουν ότι δίπλα τους θα έχουν κάθε μέρα τον δικό τους βουλευτή, όχι έναν απόμακρο κύριο, «κολλητό» κάποιου αρχηγού, που κάποια στιγμή θυμήθηκε να χτίσει καριέρα πάνω στην καθημερινή αγωνία των «κατοίκων» ενός νησιού…

2…Υπάρχουν νεοδημοκράτες που σας είχαν ψηφίσει και τώρα σας γυρίζουν την πλάτη; Υπάρχουν ψηφοφόροι από άλλους χώρους που σας «αγκάλιασαν» όταν στο παρελθόν σας αγνοούσαν;
2…(Απάντ) κανένας δεν μου γύρισε την πλάτη. Οι παλιοί μου σύντροφοι που με πλησιάζουν, αναγνωρίζουν την πολιτική εντιμότητα και την επιλογή συνείδησης που ακολούθησα. Οι ψηφοφόροι από άλλους χώρους πλησιάζουν για να δηλώσουν την εκτίμησή τους αναγνωρίζοντας ένα ήθος σε μια εποχή που η πολιτική χωρίς ήθος περισσεύει. Άλλοι, δηλώνουν τη στήριξή τους επειδή αισθάνονται ότι οι παλιές επιλογές τους, τους εγκατέλειψαν την ώρα που έπρεπε να τους στηρίξουν.
Αυτές τις μέρες αισθάνομαι έντονα όσο ποτέ αυτό πού έλεγε ο Μακρυγιάννης «τούτη τη Πατρίδα την έχουμε όλοι μαζί…»

3…Μετράει στους πολίτες, έχει απόδοση στις εκλογές, η έντονη κοινοβουλευτική δραστηριότητα που αναπτύξατε όλο το προηγούμενο διάστημα για αμέτρητα τοπικά ζητήματα; Εκτιμάται αυτή η πτυχή της πολιτικής δράσης ή όχι; (αν είναι δυνατόν ενδεικτικά και κάποιες συγκεκριμένες αναφορές)
 3…(Απαντ) Αποστολή του βουλευτή πρώτα από όλα είναι να στηρίζει μέσα στη Βουλή τα νόμιμα δικαιώματα του κάθε πολίτη. Για μένα κάθε πολίτης που αδικείται, κάθε κοινωνική ομάδα που αντιμετωπίζει πρόβλημα, είναι και ένας λόγος για να καταστήσω προσωπικά υπόλογο τον υπουργό και να το κατεβάσω στην ολομέλεια για να δώσει λύση. Τα θέματα που κυρίως με απασχόλησαν αφορούν άμεσα τα νησιά μας. Ο Καλλικράτης και η αλλαγή του στη Λέσβο, το σοβαρό πρόβλημα αποκλεισμού των νησιών μας και η διέξοδός τους στις αγορές, τα προβλήματα του τουρισμού που σχετίζονται άμεσα και με τα προβλήματα των ακτοπλοϊκών και αεροπορικών συνδέσεων και τα σοβαρά προβλήματα που σχετίζονται με την βελτίωση των υποδομών υγείας. Δυστυχώς, έπρεπε να δίνουμε μάχη κάθε φορά για να επιβάλλουμε τη συνταγματικά κατοχυρωμένη νησιωτικότητα. Τέλος, η απασχόληση, η ανεργία στα νησιά μας και οι υποχρεώσεις των διαφόρων φορέων προς τους απολυθέντες, είναι πάντα στις προτεραιότητες μου. Ο πολίτης πρέπει να ξέρει ότι ως βουλευτής του θα συνεχίσω να διεκδικώ κάθε νόμιμο δικαίωμα που καταπατείται από ένα Κράτος σε αποσύνθεση εντός και εκτός βουλής, είτε ως συμπολίτευση, είτε ως αντιπολίτευση. Το κυρίαρχο για μένα είναι η προσωπική σχέση με τους συμπολίτες μου.

4…Ποια είναι τα ζητήματα που οι πολίτες, δεδομένης και της στάσης σας απέναντι στη μνημονιακή σύμβαση σας βάζουν κατά προτεραιότητα;
  4…(Απαντ) Το κυρίαρχο είναι το τι θα γίνει αύριο με ένα τέτοιο μνημόνιο. Η διάσωση των θέσεων εργασίας, η επιβίωση των μικρών επιχειρήσεων και των καταστημάτων και η εξυπηρέτηση των υποχρεώσεων που έχουμε όλοι αναλάβει είναι το γενικό αίτημα που επικρατεί. Κυριαρχεί επίσης η αγωνία για τη διάσωση αξιοπρεπών συντάξεων και ενός ανεκτού επιπέδου υπηρεσιών Υγείας και τέλος η εξασφάλιση απασχόλησης στους νέους που αναζητούν εργασία με όρους που ουδεμία σχέση έχουν με Ευρωπαϊκή χώρα.
Έχει καταστεί κοινή συνείδηση ότι το μνημόνιο δεν οδηγεί σε λύση αλλά σε καταστροφή της οικονομίας. Είναι ένα βήμα στο κενό. Μια μέρα δίχως αύριο. Το γενικό αίτημα είναι η απαλλαγή από αυτόν το ζυγό. Αυτή είναι η μάχη που δίνουμε όλοι μαζί.

5…Ποιο εκλογικό αποτέλεσμα στο νομό Λέσβου εκτιμάτε ως αναμενόμενο για τους «Ανεξάρτητους Έλληνες»; Πιστεύετε πως θα υπάρξουν εκπλήξεις το βράδυ των εκλογών;
 5…(Απάντ) Προσωπικά, απ την επαφή που έχω με τον κόσμο είναι πολύ αισιόδοξος. Επειδή, όμως,έχω αποποιηθεί των βουλευτικών μου προνομιών κι επειδή έχω αποφασίσει να μην επιτρέπω να με «χρηματοδοτούν» ώστε να διατηρώ ως βουλευτής την ανεξαρτησία μου,κάνω μία προεκλογική εκστρατεία χαμηλού κόστους. Χωρίς διαφημιστικά και χωρίς δημοσκοπήσεις. Έτσι δεν μπορώ να σας δώσω κάποιο δημοσκοπικό στοιχείο για το ποιος είναι πρώτος και ποιός δεύτερος. Εγώ έχω κάνει το καθήκον μου στην Βουλή, πάλεψα για
τους νησιώτες, ακολούθησα την φωνή της συνείδησης μου και έκανα αυτό που πίστευα σωστότερο για την πατρίδα, χωρίς δογματισμούς και χωρίς ιδιοτέλεια. Εάν οι συμπατριώτες μας θεωρήσουν ότι τους είμαι χρήσιμος στο κοινοβούλιο θα με ξαναστείλουν. Δικιά τους η απόφαση, δικιάτους και η ευθύνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.